Παρασκευή 2 Αυγούστου 2024

ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ! ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΣΤΕΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ!

 

Το Υπουργείο Παιδείας εν μέσω καλοκαιριού και με κλειστά τα σχολεία, συνεχίζει ξεδιάντροπα την αντιεκπαιδευτική πολιτική του προσπαθώντας να αιφνιδιάσει εκπαιδευτικούς και γονείς. Έτσι, ύστερα από σχετικές οδηγίες (εγκύκλιο Φ.7/80483/Δ1/15-7-2024) του Υπουργείου Παιδείας και σχετική απόφαση της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Ηπείρου προχωρά στην ανάκληση αποφάσεων κατάτμησης τμημάτων σε Δημοτικά και σε Νηπιαγωγεία  για το σχολικό έτος 2024-2025  με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθούν από επταθέσια και πάνω διχοτομήσεις τμημάτων ενώ έχουν από 26 έως και 29  παιδιά και μαθητές της Α΄ τάξης σχ. έτους 2024 - 2025 να «εξαναγκάζονται» να εγγραφούν σε σχολεία εκτός γεωγραφικών ορίων της  σχολικής τους περιφέρειας προκειμένου να μη δημιουργηθεί νέο τμήμα. Εννοείται, ότι για χωρισμό τάξεων 25 μαθητών παρά τα αιτιολογημένα αιτήματα των Συλλόγων διδασκόντων που μέχρι και πέρσι ικανοποιούνταν ούτε λόγος να γίνεται.

            Αυτή η εξέλιξη είναι απαράδεκτη, καθώς καθιερώνονται τμήματα 23, 24 και 25 μαθητών μέσα σε ακατάλληλες αίθουσες, με πληθώρα γνωματεύσεων Παράλληλης Στήριξης και παρακολούθησης σε Τμήματα Ένταξης βάζοντας ουσιαστικά στον «προκρούστη» τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών και ενισχύοντας τη λογική του κόστους- οφέλους.

            Οι 10.000 διορισμοί που εξήγγειλε το Υπουργείο αποτελούν κοροϊδία απέναντι στις πραγματικές ανάγκες και απλά διασκεδάζει τις εντυπώσεις για τους κόφτες που στην ουσία μειώνουν θέσεις εργασίας και δυσχεραίνουν την εκπαιδευτική διαδικασία στοιβάζοντας τους μαθητές σε μεγάλα τμήματα. Ήδη το Υπουργείο δεν κάλυπτε τις ανάγκες στην παράλληλη στήριξη μοιράζοντας του εκπαιδευτικούς προς 2-3 μαθητές, ενώ και με το νέο νομοσχέδιο θα προσπαθήσει να νομοθετήσει και “με τη βούλα” τους κόφτες στην παράλληλη στήριξη, μειώνοντας θέσεις εργασίας.

            Αντί το 2024 να συζητάμε πώς οι μαθητές και ιδιαίτερα αυτοί με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες θα έχουν ακόμη περισσότερες δυνατότητες εξέλιξης μέσα από την αντίστοιχη αναγκαία εκπαιδευτική παρέμβαση, το Υπουργείο απαντάει ότι αυτή η ανάγκη είναι κόστος που πρέπει να κοπεί.

            Αντί να συζητάμε για κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς ώστε να έχουν οι μαθητές όλη την αναγκαία στήριξη σε σταθερή βάση, στο Υπουργείο δημιουργούν κόφτες που μειώνουν τις προσλήψεις.

            Πάει περίπατο το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών που μετατρέπονται σε «παιδοφύλακες», αφού με αυτόν τον τρόπο είναι αδύνατη η ισότιμη εκπαίδευση όλων των μαθητών ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός.

ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ! 

            Αν νομίζει το Υπουργείο ότι εν μέσω καλοκαιριού μπορεί να βάζει στον «προκρούστη» τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών μας , ενισχύοντας τη λογική κόστους - οφέλους, είναι βαθιά γελασμένο! Θα μας βρουν απέναντί τους!

            Συσπειρωμένοι στα σωματεία μας, σε συμμαχία με τους γονείς των μαθητών μας δε θα επιτρέψουμε να καταπατηθούν ούτε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας ούτε ο παιδαγωγικός μας ρόλος !

           

Απαιτούμε:

 

Να παρθούν πίσω οι αποφάσεις που αναστέλλουν την κατάτμηση νέων τμημάτων.

 

· Κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς Γενικής & Ειδικής Αγωγής, του ΕΕΠ και ΕΒΠ αλλά και όλων των αναγκαίων εργαζομένων στην Ειδική Αγωγή. Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών. Εδώ και τώρα 9μηνη άδεια ανατροφής. Εδώ και τώρα 12μηνη σύμβαση από Σεπτέμβριο μέχρι Αύγουστο.

 

· Μείωση του ωραρίου των νηπιαγωγών και των συναδέλφων στα ολιγοθέσια σχολεία όπως στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Είκοσι (20) παιδιά το ανώτερο ανά τμήμα στα δημοτικά και δεκαπέντε (15) στα νηπιαγωγεία.

 

·Κάλυψη των αναγκών παράλληλης στήριξης σε όλα τα παιδιά με βάση τις γνωματεύσεις, να μπει τέρμα στις ιδιωτικές παράλληλες που έχουν πλημμυρήσει ειδικά και τυπικά σχολεία. Είναι ευθύνη του κράτους και πρέπει να την αναλάβει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.